کد معرف بیت‌هوم چیست؟

کد معرف بیت‌هوم کدی است که به شما امکان می‌دهد تا در صورت معرفی بیت‌هوم به سایرین و سرمایه‌گذاری آن‌ها در پروژه‌های بیت‌هوم، نیم درصد از سرمایه‌گذاریشان به عنوان پاداش به شما تعلق گیرد. شما می‌توانید این پاداش را به صورت نقدی برداشت کنید، یا مستقیما در پروژه‌های مختلف سرمایه‌گذاری مجدد کنید. با توجه به مدل‌های مختلف سرمایه‌گذاری که توسط بیت‌هوم در اختیار شما قرار گرفته است، امکان سرمایه‌گذاری با حداقل پول را هم دارید.

کسب درآمد از طریق کد معرف؟

شاید در نگاه اول اینطور به نظر برسد که ارسال کد معرف، سود چندانی برای سرمایه‌گذاران نداشته باشد. اما کاملا بر عکس است. ابتدا باید چند نکته را در نظر بگیرید؛ این درصدی که به عنوان پاداش برای ارسال کد معرف در نظر گرفته می‌شود، خود می‌تواند تبدیل به منبعی برای سرمایه‌گذاری خرد شود که به تدریج دارایی شما را افزایش خواهد داد.

سرمایه‌گذاری در مسکن یک فرآیند مطمئن و بدون ریسک است؛ اما این بدون ریسک بودن به معنای طولانی‌تر شدن مدت سرمایه‌گذاری هم بوده و اساسا سرمایه‌گذاری در مسکن یک فرآیند زمان‌بر است. ایجاد شبکه‌ای برای ارسال کد معرف می‌تواند کمکی باشد به افزایش حجم دارایی شما؛ اما روی زمان‌بندی پروژه تاثیری ندارد. به همین خاطر شما در پایان پروژه با این سرمایه‌گذاری‌های خرد و بدون صرف زمان اضافی، سود بیشتری به دست می‌آورید.

شما با ارسال چند کد معرف و جذب سرمایه‌گذاران جدید، می‌توانید علاوه بر صفر کردن هزینه‌ سرمایه‌گذاری (کمیسیون بیت‌هوم)، فرآیندی را شروع کنید که کم‌کم تبدیل به یک درآمد جانبی شود. به این ترتیب که با معرفی پروژه‌های جدیدی که در بیت‌هوم قرار داده می‌شوند، به تدریج شبکه‌ای ایجاد می‌کنید که افراد مختلف را به سرمایه‌گذاری در این پلتفرم دعوت می‌کند. بعد از این که یک نفر از طریق کد معرف شما در وب‌سایت ثبت‌نام کرد، به ازای هر خرید او، به میزان نیم درصد سرمایه‌گذاری وی، به کیف پول شما در بیت‌هوم واریز می‌شود.

شیوه استفاده از کد معرف

برای ارسال کد معرف، شما چند راه آسان در پیش دارید. کافی است به قسمت دعوت از دوستان در وب‌سایت مراجعه کنید و از طریق یکی از روش‌های ارسال «لینک ثبت‌نام»، «لینک QR code» و ارسال یک «کد اختصاصی» که برای شماره شما رجیستر می‌شود، استفاده کنید. اما شاید راحت‌ترین راه، وارد کردن شماره تلفن شما توسط شخصی است که در حال ثبت‌نام در وب‌سایت است. کافی است در مرحله وارد کردن کد معرف، شماره تلفن شما را وارد کند.

کد معرف راهی است برای افزایش دائمی سرمایه‌گذاری خرد در پروژه‌های بیت‌هوم یا حتی ایجاد منبع درآمد جدید. برای اطلاعات بیشتر وب‌سایت Bithome.ir را بررسی کنید و یا از طریق شماره تلفن ۰۲۱۵۲۹۲۸ با ما در تماس باشید.